5. mar. 2007

Velika riba

Najvecji problem pri pisanju prispevkov za blog je biti zadosti samokriticen in se zavedati zanimivosti prispevkov za 'javnost' (beri: majhna skupinica bralcev, ki na stran klikajo, ker so pac moji prijatelji in nimajo izbire). Hitro se dogodi, da je pisocemu nekaj zanimivo in o tem pise, bralec pa se mrgodi in sprasuje: "Pa zakaj smeti internetne kilobajte z zadevami, ki nikogar ne zanimajo?!" Vljudno te naprosam, da mi poves, ko bom na tej nizki stopnji samokriticnosti.

Danes se je zacelo. Izvedeli smo imena poslancev/poslank, pri katerih bomo opravljali prakso; ta praksa je bistvo programa in predvsem za to gre, da v okviru te prakse pridobimo izkusnje, ki nam bodo pomagale v nadaljnji karieri (bla bla itd.).

Dr. Angelica Schwall-Düren, moja nova sefica. http://www.schwall-dueren.de/.

Ko sem izvedel za njeno ime, sem seveda na vrat na nos pritekel do interneta in jo poguglal. Zelo sem zadovoljen, iz vec razlogov (kot je opaziti imam rad nastevanje, da je kao red):

1. Pri poslancih njene stranke ni navada, da bi usluzbenci nosili kravate in obleko - odleglo mi je. Moje edine fensi hlace iz maturanskega plesa so mi namrec preozke. Pet tezkih let studentskega zivljenja je za mano. Razen tega imam se vedno probleme z zavezovanjem kravate, se ne obvladam.

2. Ukvarja se z evropskimi zadevami in zunanjo politiko (v teh odborih je namestnica clanov odbora iz njene stranke); kaj boljsega si ne bi mogel zeleti.

3. Zenska je; vedno mi je blo lazje kooperirati z zenskimi seficami.

4. Res, precej velika riba je, glede na sledece podatke: od 1994 je neprekinjeno v parlamentu, od 1984 do 1994 je bila PR-predstavnica stranke, od 2002 namestnica vodje poslanske skupine stranke, clanica odbora, ki odloca v primeru vojne, ce se celoten parlament ne more sestati (pravniki naj mi oprostijo nerodno artikulacijo, preberite si clen 53 a nemskega temeljnega zakona/ustave). Upajmo, da tretje svetovne vojne v tem casu ne bo, ker sicer bom imel veliko dela.

5. Prihaja iz zahodnega dela Nemcije, kar pomeni, da se v njeni pisarni delo zacno okrog 9.00. To ni dobro zaradi tega, ker bi rad dolgo spal, ampak zato, ker bom lahko se pred sihtom ko pes odlaufal par kilometrov po Berlinu.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Lepo videt da si dobil konkretno delovno mesto. Na kravato se pa kar navadi. Jaz sem mel kak mesec nazaj 2 uri praktičnih vaj in lahko ponosem potrdim, da znam kravato zavezati brez, da bi mel plonk cegelc v žepu:)

Uživaj v Berlinu pa te konec aprila povabim na kavo, ko bom tam.

LP
Igor

Anonimni pravi ...

Glavno da je zena,a? Sta da je mozes svojim "balkanskim sarmom" osvojiti? Nemoj napraviti nista sta ja ne bi za bolju poslovnu poziciju ;)

Unknown pravi ...

No, se dobro, da dajo vec na vsebino kot na formo. Kako se pa v Sloveniji nekateri nasi upravniki mucijo s francoscino (tko, za intermezzo, ker bo 3. svetovna itak zaradi kaksnih FR nesposobnosti glede locitve vere od drzave in ne od drzavljana, pa si lah preberes na http://sedi.blog.siol.net/2007/02/27/zdaj-pa-se-francoscina/.

LP

Primož pravi ...

Igor, s kravatami je res kriz. Bom ze nekako. Kakorkoli, ko bos v Berlinu, javi (najbols po mejlu, telefon bom mel takrat ze drugi), pa se vidimo.

Mateja pravi ...

Rabis zeno, nujno!!! (samo za kravate vezat)