22. mar. 2007

Odrasel sem

Ati, mama, ne vem ali vama bo hudo ali pa bosta z olajsanjem sprejela dejstvo, da je vajin sin odrasel. Mogoce se huje je to, da o tem vajin sin pise vesoljnemu svetu. Hm, vsaka iskrenost ima svojo ceno.

Kako vem, da sem odrasel?

Takole: v ponedeljek se je zacel zelo naporen teden, ker je to teden, ko nemski parlament zaseda. K sreci mene delovna mrzlica ni zajela in imam ta teden precej casa zase in za svoje muhe. Nazaj k trezni obrazlozitvi - v torek sem moral v pisarno priti lepo oblecen, ker sem sel z mojo poslanko na nekaj sestankov (tajne narave in o njih ne smem pisat, so mi rekli).

Ob svecani otvoritvi programa sem porabil ze en kredit - obleko sem nosil v moderni kombinaciji s crnim pulijem. Iz tega sledi, da sem tokrat moral obleci srajco in kravato. To je bil velik izziv. Pred odhodom v Nemcijo sem prosil atija, da mi pokaze, kako se zaveze kravato, sam tega namrec nikoli nisem znal samostojno operacionalizirati.

V torek zjutraj sem se spopadel z izzivom. Trajalo je, potrebnih je bilo nekaj poskusov, a uspelo mi je. Ze takrat, ko mi je ati pokazal, kako se zaveze kravata in naju v tem 'obredu' mama ovekovecila s fotoaparatom, sem imel obcutek. Takrat se nedifiniran, prezet z zavedanjem, da me pet mesecev ne bo doma ob starsih, ki so mi dali mnogo. Ko pa sem sam zavezal kravato, sem cutil, kot da sem del nekaksnega obreda iniciacije.

S tem, ko sem s pomocjo ocetovega znanja sam opravil jutranje opravilo, ki ga pocnejo resni odrasli zaposleni ljudje, sem uvidel, da sem odrasel. Ne vem se, ali je to dobro in slabo, vem pa, da mnogi moje generacije, v dobrem in slabem pomenu, socustvujejo z mano.

6 komentarjev:

jernej pravi ...

Ej Sonček zdej ti bom pa se jaz pomagu malo z zavezovanjem kravate. Internet je velik:

http://www.rutar.si/zavezati-kravato.html

Celo akademijo za kravato imaš:

http://academia-cravatica.hr/edukacijski-program/vezanje-kravate/

Evo še enega:

http://www.svilanit.si/nasveti_page6.html

Mislim da imaš dovolj....če bi si jo zavezal še na kak drugi način pa poglej sam.

LP

Anonimni pravi ...

Primož!
Lepo nama je. Po dveh odraslih hčerah je zdaj odrasel še sin.
Dragi mladi,
ostanite to, kar ste!
Naj bo s kravato ali brez,
vedno naj bo prisotno ljubeče srce.
Drži se, saj ne boli tako hudo, če si odrasel, kajne?
Pozdrav,
starša

jernej pravi ...

Ej Sonček ta vikend imaš ''party alarm'' v Berlinu. Se boš kaj udeležil?

Anonimni pravi ...

Takole je: pred nekaj urami sem se vrnil iz Berlina, kjer me je nas Primoz gostil eno noc; zivi v skoraj ze kultni cetrti Kreuzberg in ne zgleda, da bi prevec trpel - kakor mi je pripovedoval, lahko sklepam, da mu hudega ni (no, seveda pogresa domace:) in da je tako zaposlen, da samega sebe skoraj ne dohaja... Zato vas pozivam, da se hitro organizirate (se govori po Berlinu, da se eno eno framasonsko drustvo gor odpravlja:) in ga obiscete, jaz sem se imel z njim res super - Berlin ima Primoz ze v malem prstu - ceprav me je na koncu malo zdravje zdelalo...
Rok

Primož pravi ...

Rejc, hvala za linke, ampak upam, da sem si zapomnil, kako se zaveze, in mi jih ne bo treba uporabljati. Seveda, ce pa bom ze potreboval, bom pogledal na academia cravatica, ko Hrvati pa ze znajo, ce so jo izumli.

Ah, Party, ne, nisem se nc udelezil, ker sem v soboto cel dan pohajkoval po knjiznem sejmu po Leipzigu in sem prisel totalno zj... domov in sem sel direkt spat. Bo se priloznosti.

Primož pravi ...

Rok, hvala za reklamo! :)

Je blo fajn, samo na zalost nisma mel vec casa (niti lepega vremena) se bolje podoziveti mesto na B. Upam, da je zdravje ze boljse in da ze pridno naprej sluzis dnarce.