3. mar. 2007

IKEA izlet

Ko se nekam preselis, najprej naredis seznam nujnih potrebscin. V svoji teznji po racionaliziranju vsega seveda nisem bil izjema. Tako se je danes ob 11.00 pisana cetica odpravila proti svedski trgovini. Seveda, brez problemov ni slo, celo tako dalec smo prisli, da se je med potjo od nas odcepila svojeglava gruzijska delegacija. Se vidi, da jim v Zakavkazju multikulturnost ne disi; 'majo z njo same probleme. Dva Slovenca, dve Bolgarki, Kazahinja, Slovakinja, Makedonka in Americanka pa smo se brezbrizno prebili do modro-rumene kvadratne stavbe s pomocjo reklamne table '800 m nach Schweden'.

Kakorkoli, danes sem bil prvic v zivljenju v Ikei. To je treba dozivet. Najprej si zmeden in eno uro brez reda begas po trgovini, da te zacne boleti glava. Potem pa ugotovis, da imajo zemljevidi, ki so vsepovsod po trgovini, svoj smisel. Koncno sem se lahko predal brezcasnosti in praznil police.

Ikea je simpaticna iznajdba skandinavske verzije kapitalizma. Kupis posodo za solato, na kateri v eni sapi pise: "Product of Sweden; Made in China". To imenujem: 'iskreno manipuliranje'. O samem konceptu trgovine bi kot zaprisezen FDV-jevc lahko napisal doktorsko dizertacijo. Svedi so prebrisan narod - ko gres v Ikeo, vsaj v to berlinsko, moras iti skozi vse oddelke; tako so speljali pot, da ce hoces kupiti podstavek za baziliko, ki si jo dan prej kupil v enem od cenenih marketov, moras iti mimo brisac, kosa za papir, prta za mizo, posode za jutranji obrok müslijev, kozarcev in cejalnika za testenine - prisilijo te, da vse to kupis.

Takole, pa sem po ovinkih, tako kot to poteka v Ikei, povedal, kaj sem nakupil. S temi stvarmi se sele zacenja pravo zivljenje.

Umirjeno post-Ikein popoldne je zmotila WC-skoljka v stanovanju. A je kdo ze dozivel kaj tako nenavadnega - potegnes vodo, ta se izlije po keramiki, kotlicek se normalno napolni, za 2 minuti vse potihne, potem pa, sama od sebe, zacne voda iz kotlicka na vso moc tect dol po keramiki - to traja tri minute, potem pa se vse vrne normalno stanje. Vem, zveni aburdno, nerazumljivo in prenapihnjeno, ampak to so problemi, s katerimi se je, tudi sredi Berlina, treba soocati.

Ljubim Ikeo, ker te naredi srecnega - tudi ce ne verjames v njo in WC splakuje tvojo nesreco.

8 komentarjev:

Špela pravi ...

Luškano :)
Mimogrede - podstavek za baziliko? A ni to ena taka zelena začimba, ki jo imaš pač v začimbnici?
Če pa v svoji sobi slučajno gradiš ogromno mini-cerkev, za katero je seveda dobro imeti tla in tega nisem dojela, se opravičujem za trapasto vprašanje.
Aja, še to, pozdravljen med blogerji :)

jernej pravi ...

Špela: Bazilika je res začimba, ki jo imaš lahko v začimbnici ampak veliko boljša je, če jo imaš v lončku in jo natrgaš kadar jo rabiš - svežo...sej veš...Jamie Oliver tricks :)

Sonček: Pozdravljen! Si jo kupu? :D

p.s. Sorry ker smetim po tvojem blogu.

ditka pravi ...

Oj! Upam, da bom znala uporabljat ta sistem. To je nekaj novega zame. Hi-hi. Primož, mam eno idejo. A bi ti te zapise objavil kot knjigo, jaz pa bi ti zlektorirala. Ker je tvoje pisanje zanimivo, bi bralci pokupili vse izvode. Za jezik naj te nič ne skrbi, to pa že znam popravt. ha-ha-ha. Uživaj!

Primož pravi ...

Spela, res, bazilika je zacimba in Jernej je lepo razlozil bistvo zive roz'ce :)
Ce ze kdaj, potem je sedaj ravno pravi cas pridruziti se blogerski druzini. Se beremo.

Primož pravi ...

Jernejc, sploh ne smetis po blogu! Blog je pac temu primarno namenjen.
Seveda, sem kupil baziliko, da bom lahko caral v kuhinji, ves, kako to gre ;) Pa tudi petersilj v loncku sem kupil, da bo se boljs. Se pisemo.

Primož pravi ...

Ditka, to bi blo super, seveda, js napisem knjigo, ti lektoriras, potem pa ti dam kak odstotek od prodaje. Ah, glavno, da berete na blogu, ze to mi veliko pomeni, za knjige bo se cas ;)

Barbara pravi ...

Soooonceeeek...
Pa saj sem vedla, da se nama ne bo uspelo videt preden gres in se spremeniš v kakšnega nemškegafuzbal navijača. Moja bolezen je letos razpredla svoje lovke ornk, sploh ne vem, kdaj bo konc. V glavnem da si ok (če odmislim probleme z wc školjko, he he he...)in da imaš podstavek za baziliko ;). Pa dobrodošel med blogerji, sem jaz preveč mučkala, in našega bloga še zdaj ni. Ampak sem pa optimist posebne sorte in še zmeri verjamem, da nekoč bo.
Ikeo sem pred kratkim "izkusila" tudi sama (ne morem verjet, da si šel preden si videl moje novo stanovanje, sicer pa, če si bil v ikei, potem veš kako zgleda, hi hi hi) in je res za kkšno razpravo napisat.
Da ne bom preveč dolga, ker si le ti lastnik tega bloga, te megleno pozdravljam iz zaspane Ljubljane.
Ne daj se!
Te pogrešam!
Barbara Ž.

Primož pravi ...

Barbara, res, ni nama oziroma nam uspelo do konca izvesti dolocenih projektov, ki smo jih pred mojim odhodom v mesto na B. se nacrtovali. To pa naj bo samo opozorilo za v naprej - da mi takoj, ko pridem nazaj, ardis vecerjo v novem stanovanju, da preverim standard Ikee v Nemciji in Avstriji ;)

Upam, da bo od sedaj naprej bolezni cimmanj!

Se pisemo,

Primoz