12. mar. 2007

Moj prvi delovni dan

Moj prvi solski dan, priblizno v tem stilu se slisi naslov. Ce je primarni namen bloga to, da ljudi obvescam, kaj se dogaja, ne pa da tvezim neumnosti, moram napisati tudi kaj bolj konkretnega. Drugace bom moral zacet pisat dolge mejle, to pa nima v krvi oziroma nocem uporabljati nedemokraticne metode.

Prvi delovni dan, zares. Ce ga primerjam s prvim delovnim dnem konec februarja lansko leto na Ministrstvu, me, za razliko od takrat, ni bolela glava. Bilo pa je seveda psihicno precej napeto - spoznavanje novih ljudi, okolisa in dolznosti, ki jih bo treba opravljati naslednjih pet mesecev.

Ce ste konsekventno sledili blog, veste, da je moja sefica precej pomembna persona. 22. marca bo imela pomemben govor pred poslanci v cast 50. obletnice Rimske pogodbe. Kaksno uro po zacetni aklimatizaciji sem v roke dobil osnutek govora in sem se potem moral z njim cel dan ukvarjati. Hm, kar takoj vrzn v resno delo. Me veseli, obenem pa cutim enormno odgovornost, da naredim dobro. Zato bo, po stari navadi, danes spanja bolj malo.

Sicer pa, ce nadaljujem v tem zdolgocasenem birokratskem tonu, se bom ukvarjal predvsem s spremljanjem predsedovanja EU. To delo trenutno opravlja Nemcija, v prvi polovici leta 2008 pa si bomo s tem 'umazovali' roke v Sloveniji. Najvecji izziv nase zunanje politike od osamosvojitve. Ce bo vse po sreci, se bom s tem tudi sam ukvarjal; to, kar bom pocel pet mesecev, mi lahko v prihodnje enormno enormno pomaga.

Delal sem od 9.00 do 18.07. Cas je minil, kot bi pihnil. Ko sem prisel domov, ni bilo casa za pocitek - s kolegom iz Gruzije sma skuhala kosilo za eno Bosanko, eno Madzarko, eno Slovenko, enga Madzara, eno Latvijko, in enga predstavnika madzarske skupnosti v Vojvodini. Multi-kulti über alles.

6 komentarjev:

jernej pravi ...

No Sonček zaupaj mi/nam kaj si skuhal.

Primož pravi ...

Eh, skuhal tokrat nic posebnega. Gruzijc je skuhal torteline (jako tezko delo), js pa sm, po tvojem principu, nametal vse ostalo noter. Na zalost ena ne je ne mesa (imeli smo na voljo zajcje meso, to se ne zgodi vsak dan) niti rib (tuna je izostala) - tako da je bila na koncu samo obicajna zelenjava.

Bo drugic kaj bolj posebnega.

jernej pravi ...

Škoda...zajčje meso je ql zadeva...pa kaj ko ti vegetarjanci vse zajebejo :)

(zdej se bo zagotovo usulo po meni zaradi pripombe :)

jernej pravi ...

Spet smetim...sorry...sem klinu enkrat nič...klinem še dvakrat...tri isti kometarji :)

Primož pravi ...

Eh, Rejc, brez skrbi - vse neuspele oziroma nenacrtovane prazne komentarje sem pobrisal.

Tudi ne skrbi zaradi jezika - tako pac je, vse si moramo dovoliti v imenu iskrenosti, umetnosti in kulinarike!

Lacnih trebuhov in praznih glav bo svetu ne bomo hodili.

Anonimni pravi ...

Jaz mam tud multi-kulti sceno: ena Zahodno-Nemkinja, Vzhodno-Nemec in jaz Ex-Soc-Zahodno-Balkanka! Je mel pa Simon prav, da ves cas uporabljajo ta "krass" in to za vse; slabo, dobro, mlacno vodo... Drugac sta pa Josko in Kaja prou kul. Hej, se ta novica: dans sm si kupla fotoaparat in pa ozemalec agrumov (pa so sli moji prihranki;-)!