7. mar. 2007

Posredni prispevek za blog

"Danes uvajam blogovsko inovacijo - posredni prispevek. Preprosto: cez dan, ko imam cas, v moj Moleskine zvezek napisem prispevek, ki ga zvecer pretipkam in objavim. S tem prisparam, ker sem manj casa na internetu.

Ne slepim se, sigurno nisem prvi, ki se mu je porodila ta genijalna ideja. Je pa to kljub temu inovacija, ker je nastala neodvisno od ostalih (podobnih) inovacij. Vsaj nekaj sem dosegel v svojem zivljenju.

Sedim na barskem stolcku tipicne nemske restavracije. Mittmann's. V osnovi gre za pivnico, kjer ne strezejo samo pivo. Predvidevam, da je to tipicno nemsko. Kdor pozna mojo idejo o dnevniskih zapisih na bone v Ljubljani, se bo nasmehnil v prepoznavanju tendence mojega zivljenjskega sloga - od gostilne do gostilne, od kosila do kosila.

V mestu na B. sem bil ze veckrat, a sem sedaj sele drugic v nemski restavraciji. Potrebna je dolga in kompleksna linija argumentacije, da bi lahko razlozil nezahajanje v pivniske restavracije - to pustim za kaksen drugi dan, ko se ne bo nic dogajalo in ne bo idej (to ne bo nikoli). Trenutno je pomembnejsa moja ribja juha. Previc v zivljenju jem ribjo juho; danes je prelomen dan."

Napisano v restavraciji Mittmann's za casa kosila

3 komentarji:

sasulja pravi ...

Ah Sončinjo! Ribja juha v Nemčiji, v Berlinu, to se mi sliši tak ko pohana piška na Arktiki. No ja, mogoče pa ni tak slabo, saj nekaj morja majo, v njihovih rekah pa menda tudi ribe še vedno s trebuhom navzdol plavajo.

Me veseli tvoja odločitev, da boš zapiske delal čez dan, tudi ko boš daleč stran od svetovnega spleta. Rado se namreč zgodi, da človek pozabi pomembne in zanimive dogodke.

Mogoče bo pa s tega celo knjiga nastala. Jaz bi jo ziher prebrala!

Tu je dež. Ni fajn. Grem rajši na Irsko, tam vsaj ni nič nenavadnega, ko grdo dežuje.

Grusse! (umlaut si predstavljaj, slovenska tipkovnica se pusti preveč prositi, da bi mi ga dala)

Primož pravi ...

Sasa, hvala za besede, pasale so. Ja, z idejami je pac kriza - nimam taksnih mozganskih kapacitet, da bi si vse lahko zapomnil in moram zato cimvec napisat, da ne izpade kot kroglice pri zrebanju za glavni dobitek Lota.

Mej se fajn na Irskem!

Anonimni pravi ...

Genial dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.