6. mar. 2007

Ko ti hlace niso prav

Nerad nosim obleko. Ze nekaj mesecev nisem nosil lepih hlac, polikanih na crto, ki jih je potrebno nositi v sklopu z ostalimi oblacili, ki sestavljajo obleko. Tako nekako - niti besedovanja na podrocju lepih oblacil nisem najbolj vesc.

V zadnjih mesecih se je, kljub vztrajnem laufanju po ljubljanjskih parkih in ulicah, zgodilo marsikaj, med drugim tudi to, da so se lepe hlace nenavadno zozile. To sem ugotovil pred stirimi dnevi. Potrebno je bilo aktivirati mehanizme kriznega menedzmenta. To je izgledalo takole: poslal sem mejl kolegu, Berlincanu, ki je na studiju v Ljubljani - vprasal sem ga, kje se da poceni in v redu kupit cote. Predvcerajsnjem sem dobil odgovor. Vceraj sem naredil nacrt, kdaj imam cas, da grem v trgovino. Danes sem nacrt izvedel. C&A. To je najbolj poceni, obenem pa tudi najbolj podn.

V podnu je car. Car je v tem, da je izbira majhna in ce si odlocen, tako kot jaz, da bos v eni trgovini dolocen kos cote kupil, nimas veliko za razmisljat. Vzames tri razlicne hlace, jih probas in izberes najbolj optimalne. Kos jabolke na vrhu smetane pa je dejstvo, da so cene nizke. Kupil sem hlace za 9 evrov. Malo se blescijo, ampak za priblizno enkrat na mesec, ko jih bom nosil, so v redu.

Danes ni poante in je niti v zadnjem odstavku ne nameravam ustvariti .

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zadnjič si pisal o tretji...Predlagam, da se tega izogibaš. Namreč ni moderno, Trenutno so v Sloveniji moderne PIKE. Upam, da so tvoje nove hlače polne pik, če pa ne, razmišljaj o tem v bodoče.
Pa lepo, tudi malo pikasto se imej!

Primož pravi ...

Hvala za namig, ceprav bi mi bilo ljubse, da vem, od koga prihaja. Mogoce pa bi moral sam pogruntati - za kaj takega sem premalo pameten. Ima pa tudi nevedenje svoj car, tako kot podn.
Pik pa hlace nimajo, samo grdo se blescijo, ker so tiste najbolj poceni.

Anonimni pravi ...

Vidis, v Grenoblu se nisi nic naucil, pa tko sva se s Staso trudili ...

Anonimni pravi ...

Kadar vržeš se v splet, moraš tudi to sprejet, da ne veš, ne kdo ne kdaj, oglasi se ti nazaj!

Pa korajžno piši naprej!
LP

Primož pravi ...

Seveda, morm sprejet tudi besede anonimnih, ni druge ;) V bistvu jih z veseljem, ce ze kdo drug kaj ne napise ...