25. mar. 2007

Jaz praznujem pol manj kot Evropa

V Berlinu danes Evropa praznuje 50. let Rimskih pogodb, ce zelo posplosimo, lahko recemo, da danes Evropa oziroma EU praznuje 50letnico. Jaz pa praznujem 25dnevnico.

Praznujem 25dnevnico abstinence od alkohola. Odkar sem v eni izmed opevanih dezel piva, ga nisem niti povohal, ce napisem po domace. Seveda, iz te odlocitve bi lahko zdaj nardil eno veliko stvar, cez, da je to zgodovinska in pogumna odlocitev, za katero je bilo potrebne veliko moci in mocna volja. Vendar, ce bi to naredil, bi retrospektivno vse, ki me ne poznajo dobro, pahnil v misljenje, da sem prej bil pijan'c, ce je odlocitev o nepitju taksnega historicnega pomena kot Rimske pogodbe. To, seveda, ni res - bil sem cisto povprecni student.

Skromno in neolepsevano - pac, rekel sem si, da 'do nadaljnjega ne pijem vec'. S tem sem sam sebi nastavil karakterno pogojeno past. Z uporabo besede 'do nadaljnjega' sem si pustil odprto moznost, da poskusim kaksen deci takoj, ko se tako odlocim ali ko me v to preprica kaksna simpaticna punca. Vse dobro in prav, imam pac obdobje preciscenja, ki samo slucajno sovpada s postom. Obenem pa je vprasanje, ce se bom kdaj spet odlocil poseci po pijacah z alkoholom. Moja trma, ki veckrat meji na nerazumno vztrajanje, svoj ego napaja v tem, da poskusa cim dlje zdrzati brez zlahtne kapljice.

Kakorkoli bo, meni ustreza, da sem se tako odlocil in da sedaj ne pijem nic, samo vodo in sok (kar je v Nemciji vcasih tezko, ker imajo tako zelo radi, da so v razno raznih pijacah mehurcki). Ce se za trenutek distanciram od samodeklarirane skromnosti in potranam - ni bilo lahko, ker nas je 100 mladih juncev in junk (se opravicujem za popacenje besed) prislo na kup vsem nam tuje mesto; vsak dan, se posebej pa ob vikendih, kdo organizira zabavo v svojem stanovanju. Zabavno je gledati pijane ljudi, ki cez dan delajo v parlamentu, lepo obleceni, zvecer pa jim popustijo zavore. Sedaj, ko sem si kupil fotoaparat za 400 evrov, sem postal neuradni fotograf teh zabav; razumljivo - roka se mi ne trese in vid je cel zas izostren :)

Upam, da bo tole pisanje pri vecih vzpodbudilo kontradiktorne obcutke - mesanico obcudovanja, nerazumevanja in obzalovanja.

9 komentarjev:

jernej pravi ...

Fotoaparat za 400 €...zaupaj mi katerega?

Anonimni pravi ...

Dragi Soncek, cestitam ti ob tvoji osebni obletnici - no, bolje receno obdnevnici:)

Ob tem svecanem dogodku naj ti priznam, da ze dober teden nisem prebirala tvojih misli na blogu, ker sem se malo potepala, a sem danes vse, ponavljam VSE! nadoknadila.

Ja, opravila sem domaco nalogo (da se razume - nalogo, ki sem si jo zadala sama:) in se poucila o tem, kar se ti je dogajalo v zadnjem casu. V teh nekaj dneh si odrasel, postal velika zivina, ki pise govore parlamentarkam, se integriral v multi kulti okolje, praznoval abstinencnico in se in se.

Bravo, le tako naprej, nas pa pridno obvescaj o vsem!

Ninulja pravi ...

ja ja, kmalu bo tudi mali abraham. zato hitro živi in počasi dihaj!vse najboljše za vse dosežke, in z gospo Evropo odplešita en valček, da bo svoje korenine še tri dni pobirala za sabo :)

sasulja pravi ...

Bon jour and Guten Tag!

Vidim, da si fejst zaposlen z delom! Malo sem ti bolj malo sledila zadnje case, ker smo meli v mestu na L. v dezeli na I. svetega Patrika in se je en kup južnih Slovanov sem gor povabil, danes sem pa prisla z mesta na P. v drzavi na F., zaradi cesar me Nina sovrazi. Ampak zdaj spet tu, z navdusenjem prebiram tvoje opise odrascanja in se veselim skorajsnjega obiska mesta na B. :)

Cestitke ob obletnici, samo poznam tvojo trmo, pa se mi ne zdi tak posebno. Si pac sposoben! :)

Se cujemo kaj (mas ze nemsko stevilko?)

LP s Pirske

Primož pravi ...

Panasonic DMC-FZ8. Seveda, ce mi se bi ga malo manj mudilo kupit, bi ga preko neta dobo precej bolj poceni. Ni napacna masinca, samo morm se vsa navodila prebrat - se nisem uspel ;)

Rok pravi ...

Pimpi-decker! to je neverjetno! da lahko tako hitro preklopis iz studentskega zivljenja v resno, odraslo, povsem ne-slovensko zdrav nacin zivljenja. Jaz, kot deklarirani abstinent, te na tej poti pozdravljam in zelim veliko uspeha, ker bom prav vesel, da bova kdaj na kaksni zabavi skupaj abstinirala ter opazovala, kako se "pijanci" smesijo.
Upam pa, da nakup fotoaparata pomeni tudi objavo slik na blogu - ti pa priporocam, ce bos objavljal slike clanov parlamenta, ki se medsebojno grabijo in si delajo sramoto - da imas napisan tudi cenik, ce se tvoja slika objavi brez dovoljenja - glede na slovenske bloge se to baje kr splaca! :) denar pa itak potrebujes - ce ne za drugo, za hlace :)

Abstitentski pozdrav!

Barbara pravi ...

Tiha voda,

vse čestitke ob abstinenci. Vem kako je, ko si fino trezen sam v množici omamljenih od alkohola, in ti povem, da je večino časa prav zabavno, včasih pa malo žalostno, kaj lahko alkohol naredi ljudem... ampak, ne bom solila pameti, uživaj v sokovih in vodi dokler bo šlo, pa res dej kakšno slikco gor, da te spet malo vidim. Te kr malo pogrešam, priznam...
Čestitke tud Evropi!

Bodi,
Barbara

Primož pravi ...

Rok, hvala za podporo. Deklarirani abstinent ... no comment ;)

Barbara, js tut pogresam nase vecerje in skupinska podozivljanja literarne umetnosti...

Elena, dobro si povzela potek mojega odrascanja, se vec kot strinjam, se malo pa bodo na vrsti globoka moralna vprasanja (beri: v naslednjem prispevku).

Ja, slike pridejo, a pustimo casu cas. Morajo nastat kake lepe oziroma navodila moram prvo prebrat ;)

Anonimni pravi ...

Cestitam, trma zna biti vrlina. Ampak, kar me zanima je: kaj bo pa z wiskijem sefa irske mafije? (-;

urska