2. mar. 2007

Ko pokazes, da si Balkanc

Seveda, ze v prvih 48ih urah sem sel cez vsa moja nacela. Ker so transport placali nemski davkoplacevalci (ce se ne veste, sem na petmesecni praksi v nemskem parlamentu), sem si privoscil spalnik. Sicer sem vedno zatrjeval, da sem klen hribovc, in da lahko spim tudi na trdih lesenih klopeh litvanskih vlakov. Ah, jebi ga (ups, mama, oprosti), sem si privoscil in za kazen dobil za cimra na vlaku pravega nemskega arbajterja, ki ni bil preprican, ali je Slovenija ze v EU ali ne.

Drug dokaz, da sem Balkanc: od glavne zelezniske postaje sem furiozno lavfal do Humboldtovo univerzo, da bi cimprej dobil kljuce od stanovanja. Kot dobro informiran osebek sem namrec vedel, da se z nekom stanujem v trisobnem stanovanju in da je ena soba neprimerno vecja. Na vrat na nos sem jo okupiral, ker je cimr Ceh 'zakasnio'. Ko je prisel, je zatrjeval, da on bi pa metal kovanec. No ja, Balkan, Vzhodna Evropa ... v Berlin je to vse isto 'dalec', 'manj civilizirano', vse to so kraji, kjer vode iz pipe ni primerno piti.

Mama, prijatli - kot je videti, sem srecno prispel v Berlin in si ze izboril svoj prostor pod Soncem. Zdaj pa zacnite veselo komentirati in pljuvati po meni.

Ponosem sem na to, da se Balkanc.

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jah veš kak je, čez lesene klopi na Litvanskih vlakih ga pač ni. Samo ne pozabit zložit vse prtljage na police, ker drugače teta pride in ti zakasira ;)

Simon pravi ...

Dvakrat dobrodosel.

Prvic v Nemciji (vedno vec nas je tle, baje bo zdaj Air Berlin letel Ljubljana - Berlin)...

... in drugic v svetu blogov (se se spomnim kako si leto nazaj zatrjeval, da to pa ze ni zate).

Drugace pa se nekaj insiderskih informacij:
1 - sadje majo najboljse v Netto (ceprav so banane vsak teden drazje - kje so cajti ko so ble se po 85c!);
2 - na vso moc se izogibaj Rote Grütze, jst nevem kako ti ossiji to sploh lahko jejo;
3 - ce te bo kdaj prijelo, da bi v kakem diskontu kupil Fleischsalat, glej tocko 2;
4 - Judisches Museum ni vreden svojega denarja;
5 - baje majo na Potsdamer Platz dobro doma narejeno pivo (je rekel Francoz tle);
6 - na pol poti od Reichstaga do Brandenburskih vrat majo dober Currywurst, samo so cez zimo zaprti;
7 - pa se ena lingvisticna: ce vsako minuto ne uporabis najmanj enega praznega masila: 'krass', 'halt', 'eben' in glagola 'verarschen' vsaj dvakrat (najbolje v frazi 'Ach, verarsch mich nicht', ki jo je potrebno zapeti z obcutkom), pejt raj domov, kr ocitno ne znas dost dobro nemsko.

Unknown pravi ...

Primoz, saj ves kdor prvi pride prvi melje. To je vseevropsko pravilo in ne samo balkanski tak, da se nic sekirat se mas vecjo sobo. Poleg tega jo bos potreboval, ko bos mogel gostitii vse te balkanske vsiljivce (beri sosolce, prijatelje). hehe.
Uzivaj.

Anonimni pravi ...

Hej Primoz!

Izgleda, da se nam obeta zanimivo branje. Ampak, veš, kaj me zanima? Kako si se uspel izmuzniti metanju kovancev? :)

Uzivaj, sto/uro!
Lp, Nusa

Rok pravi ...

Pimpi!

Prav veseli me, da bomo lahko tvojo globoumljenje spremljali preko interneta, tako da le pogumno! Sicer se pa beremo! Ajde model

Anonimni pravi ...

Spostovani Herr Sralcek Balkanec! Cestitke za vecjo sobo in uspesno bremenitev nemskega proracuna; Balkanci vedno najbolje skozi pridemo! (-;

P.S. Jaz mam pa rada Rote Gruetze.

Mu

Anonimni pravi ...

Ti Balkanac, my ass! Ali svidja mi se nacin kako si obradio Ceha(pa neka se i dalje hvale da je Prag zapadnije od Berlina-ocito im nista ne znaci ni u prakticnom pogledu:)
Moj savjet je da na Friedrihstrasse su striptiz barovi preskupi-ne idi tamo, a ako ikad dodjes u napast da kupis vino u tetrapaku reci NE. Lasko se moze svugdje kupiti(ja sam ga nasla u Vancouveru u svim liquer store-ima, a ima ga i u Berli)
Pusa i zabavi se

sasulja pravi ...

Oj Sonchinho!

Kak je res zgodba s kovancem? Ce sta metala, upam, da sta uporabla slovenski euro, ker je ceski menda se kar neotipljiv.

Super, da si se znasel, pa ker majo vsi ful nasvetov, mam se jaz enega za tebe. V Nemciji menda ne govorijo avstrijsko, tak da glej, da bos lepo po nemsko sukal! ;-)

Ostani zvest domacemu pivu in uzivaj!

LP

x pravi ...

Hej Primoz,

ce je res, da je iznajdljiv = balkanc pol sem pa tudi jaz zavedna Balkanka ;)

Uzivaj v Berlinu pa se beremo se naprej :)

Unknown pravi ...

soncek balkanski

misija: nemke morjo vedet, kak je ;; kad te voli balkanac ;)

uzivaj med dojčšprehende lojte

Ninulja pravi ...

sej, kdo bi te pa lahk zamenjal s tvojo bujno frizuro in zaraščeno brado. Kr tak naprej, ti bo dobro šlo in bodo drugi lepo skrbeli zate :)
uživaj in drži se napisanih nasvetov!

Unknown pravi ...

Soncek,
ko zacne ryanair letet iz MB v B se vidmo.
LP

Primož pravi ...

Zdravo vsem!

Da vas le ne mine entuziazem s pisanjem komentarjev, jutri napisem ze novi prispevek ;)

Hvala vsem za nasvete (prakticne in pivske).

NE-metanje kovanca je izgledalo takole: js sm preprosto okupiral svojo sobo in cimer je dober decko in zavoljo dobrososedskih odnosov se ni prevec ubadal s tem, da bi mel v'lko sobo ;)

Se pisemo!

Anonimni pravi ...

Ups, ja, je!
Sva ponosna nate!

P.s: Ker grejo te črke
v svetovni splet,
jih mislim zato
čist malo zajet.

Unknown pravi ...

Nemors zanikat svojih korenin :)))
Kr tko naprej pa velik srece v B
lp M