4. mar. 2007

Razlogi 1 do 5, zakaj moras obiskati mesto na B.

Danes zacenjam z vsakotedensko rubriko, v kateri bom, ce bo cas dopuscal, predstavil razloge za obisk mesta na B. Sele cetrti dan sem tu in pisem ze tretji prispevek; upraviceno se boste vprasali: "Ali ima decko prevec casa? Ali nima druzbe, je kar naenkrat postal asocialno bitje?" Odgovorov ne bom podajal, poiscite jih sami - tako, da obiscete Berlin. Ce sem prav izracunal, bodo vsi prispevki skupaj nanesli pravi kompendij - 110 razlogov za obisk mesta na B. To bo vredno Lonley Planeta, jim konec julija posljem angleski prevod, da vkljucijo to v naslednjo izdajo LP Berlin.

1. Prebivam v veliki sobi. V njej je prostora za vec ljudi. Punce spijo na postelji, fantje, kot sardelice zlozeni, po tleh. Prostora za 6 ljudi.

2. Prebivam v velikem stanovanju. Z lezanjem na hodniku in v dnevni sobi po tleh, lahko v spanec popeljem se dodatnih 10 ljudi (ali vec). Seveda, na voljo lahko dam samo surovo kvadraturo, vse ostalo si prinesete sami; razen punce na postelji, te imajo na voljo ves potreben luksuz.

3. Prebivam v velikem mestu. Za slovenske turiste je to pomemben faktor. Sam se spomnim, kako je bilo, ko sem sel prvic v mesto, ki ima vec kot milijon prebivalcev - Beograd. Ce se izrazim klisejsko - nepozabno. Tudi ce ste ze bili v velikih mestih - mesto na B. je vredno obiskati zaradi drugih 107 razlogov, ki bodo se navedeni.

4. Mimo okne moje sobe tece potocek. V bistvu gre za zleb, v katerem voda tece kot moski curek v pisoar. Ce imas mocno voljo, se lahko prepricas, da voda zubori kot gorski potocek; z mojo voljo mi je to uspelo.

5. V Berlinu so tri IKEA trgovine. Moje navdusenje nad Ikeo sem v prispevku iz dne 3. 3. ze prekomerno opisal, dne 4. 3. naj samo napisem: se vedno mi vsi izdelki dobro sluzijo.

7 komentarjev:

x pravi ...

Hej Soncek,

nevem ce je ze kdo kdaj uspel tla opisati tako vabljivo :)
Te priletim pogledati, ko ugtovim kdaj me bo moja nova sefica pustila.

Kar se pa tice IKEA-e, naj ti, kot nekdo, ki ima 80% stvari iz nje, povem, da ti bodo se zelo dolgo sluzile. :)

Mateja pravi ...

Sonce,
vse punce ali samo lista A? To je pomembno vprasanje, ker imamo nekateri bolecine v krizu. :)
Uzivaj pa se slisiva kaj. M.

sasulja pravi ...

A ni čudno/posebno/še kar fajn/navdušujoče/zaskrbljujoče/povsem naključno, da so vsa zate usodna mesta Mesta na B.?

LP iz Lotmerka.

Ninulja pravi ...

Ja, ja, bo treba posebej sezname naret, zakaj v Berlin, za vsako listo posebej (A, B in C), da bomo potem lahko tehtali, komu se splača...:)

ursha pravi ...

Sonček, prav zabavno je brat tvoje bloge, mi je vse o čemer pišeš še kako znano :) Si bom sposodla teh tvojih 100 in nevemkolko razlogov za obisk B. + jih mal priredila in uporabla za mesto S., za % se bova pa že poj zmenla :) Drgač pa, ja, IKEA rules (sam pazi da se ne boš kej preveč navezu nanjo, ker bo treba stvari po petih mescih nekak pretovort na sončno stran).
Uživaj v velikem mestu!

Primož pravi ...

Mateja, Nina, liste se vedno obstajajo (A-lista se tukaj hitro polni z novimi ...), vsekakor pa to ne pomeni, da ste vse gospodicne vljudno vabljene in k temu tudi naprosene. Joj, to vse gre v svetovni splet.

Primož pravi ...

Sasa, ja ne vem, tako pac je, mesta na B. so mi usojena. Vem, mnogi ne veste, o cem govorim - vprasajte me, ko se vidimo na 4 oci ;)))