13. jan. 2009

Zadnja dogajanja v mojem življenjskem okolju

Dve pomembni zadevi sta se zgodili danes. Obe bom na kratko opisal, v nekaj črtah. Potem pa bom še nekaj napisal o študiju, ki je sicer osnovni namen mojega bivanja v mestu na B.

Prvič, odkar sem oktobra v Berlin iz Slovenije pripeljal hladilnik, sem ga spucal. Izključil, vanj postavil posodo s toplo vodo. Naredil sem tako, kot to doma dela ati. Vedno sem se spraševal, zakaj to pri nas dela ati? V času ogrevanja sem si skuhal kosilo. Ker sem zopet skuhal špagetov za dve porciji, sem po zaužitem zaspal in se po pol ure zbudil v luži. Ja, hladilnik je spustil dušo, predvsem pa njegov zgornji del, ki je v dolgih zimskih mesecih dobil debelo ledeno brado. Nič hujšega, hitro sem odpravil nastalo škodo, vse je po starem, samo tepih si še ni opomogel.

Druge pomembne zadeve pa me je sram. Kaže namreč na moj neozaveščen odnos do okolja. Danes sem ugotovil, kako na WCju v straniščno školjko samo na kratko spustiš vodo. Skoraj tri mesece sem vsak dan megalomansko zapravljal vodo, ker nisem razmišljal izven škatlice, kako bi to bilo možno postoriti. Vedno je pljusnilo vse, kar se je nabralo; šele danes sem osvojil vse tajne mehanizma. Zadeva je morebiti malenkostna, a jo jemljem skrajno resno. Kaže na to, da se nisem sposoben hitro odzivati na različne kulture. Ne znam razmišljati dovolj inovativno. Ne upam si preizkusiti novih drznih poti do uspeha. Ali pa si preprosto ne znam vzeti dovolj časa za reševanje problemov malih ljudi, kar je tudi skrajno slabo ...

Študij. Sedaj sem sredi najbolj napetega obdobja, ki bo trajalo do srede ali konca februarja. Na vrsti so tri predstavitve v 'razredu', ena v angleščini, že absolvirana ta ponedeljek, dve pa v nemščini. Dober adrenalinski test, predvsem v nemščini poglobljeno govoriti in razpravljati o metodologiji v družboslovnem raziskovanju. Obenem poskušam čim bolj aktivno spoznavati rusko zunanjo politiko ter odnose med EU in Rusijo, kar bo tudi okvirna tema moje magistrske naloge. Če že znam rusko, je to treba tudi izkoristiti.

Toliko o resnih in malo manj resnih dogajanjih.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Vaja dela mojstra (če mojster vadi).
To velja za resne in malo manj resne stvari.Čao, Mika

Primož pravi ...

Ja, to je res, treba je vaditi, poskušati, slabše vsekakor ne bo.