25. mar. 2009

Ko veš, da nimaš kaj za napisati

Zgodi se, da pretečejo osem dni in ne vem, kaj bi napisal. Nimam želje napisati dva stavka, ki bi odsevala moje trenutno počutje. Treba je nekaj povedati, da se boste smejali ali pa da boste v napisanem prepoznali višji smisel.

Potem, ko sem napisal prejšnji odstavek, sem dve minuti razmišljal, o čem bi pisal. Ni bilo težko, pod časovnim pritiskom sem se hitro spomnil. Ja, ravno o časovnem pritisku bom nekaj napisal. Če moram napisati eno seminarsko ali prispevek za spletno stran Airbeletrine, nimam motivacije in idej, če je rok še daleč. Raje gledam zimske športe. Zato, ker je konec zimske športne sezone, sem si naprtil mnogo zadev. Pisati moram štiri različne stvari in vsaka mora biti napisan do včeraj. Kako švigajo ideje! Kako nisem zaspan!

To pisanje nima poante, ki bi bila vredna več od počenega evra. Boste pa mi vsi pritrjevali in sočustvovali z mano. Sila kola lomi.

2 komentarja:

Mateja pravi ...

Če bi bilo na papirju, bi rekla, da je potrata papirja, tako pa ne morem niti reči, da je potrata mojega časa, saj se mi zdi, da sem izvedela ravno toliko kot z branjem spletnega Dela. To pa bi brala, če ne bi dobila obvestila, da si ti nekaj kunštnega napisal. :)

Ajde navdih, najdi Primoža!

Primož pravi ...

He he, tole bom vzel kot kompliment, da se na ravni Dela ;)