30. dec. 2008

V 2009

Vsi delajo spiske. Slovenski, avstrijski, nemški, srbski, ruski - vsi radiji govorijo o dogodkih, ki so zaznamovali leto 2008. Seveda, na vse spiske je prišla finančna kriza, čeprav je bilo do sedaj več rečeno kot storjeno. Ampak ni se za bati, če naši voditelji delajo takšno paniko, jo bodo znali tudi rešiti, saj izgleda, da so s svojimi milijardami do zob oboroženi. Nekaj slabše so oboroženi tropi kobilic v podsaharski Afriki.

Jaz bi tudi rad naredil listo, pa sem si na žalost pozabil zapisovati vse dogodke v letu 2008. Lahko bi pregledal moj planer za preteklo leto in po nekaj urah postregel z zelo zanimivo statistiko: s kom sem se največkrat dobil na čaju, s kom na piru, s kom sem med šihtom hodil na kosila in kolikokrat sem bil na upravni enoti pri Tromostovju in kolikokrat na upravni enoti v Tobačni. To ni to, to vas ne zanima.

Jaz sem človek, ki raje dela sezname za naprej. Moj seznam za prihodnje leto: zdravje, sreča, veselje. Torej želje, ki se tolikokrat pojavljajo, da bi jih lahko označili kar s kratico ZSV. Moral bi si želeti tudi mir na svetu, saj študiram mednarodne odnose. Ne, to pa ne! Prvič, mira ne bo in nočem si želeti nečesa, kar ob koncu leta ne bi mogel odkljukati in napumpati moj ego. Drugič, veliko bolj zanimivo je raziskovati konflikte kot pa mir. Da, strašno se to sliši, a mi bodo mnogi tovariši po stroki tiho pritrdili. Da, iskrenost zna biti tudi žalostna ...

V letu 2009 vsem želim ZSV!

1 komentar:

Urska pravi ...

Hvala, Sonček. ZSV tudi tebi. (: Mu