21. dec. 2008

Flirtanje s prodajalkami in zavijalkami daril

Medosebne odnose je ob določenih priložnostih primerno izkoriščati. Včasih so odnosi užitek, včasih nam teži, če se moramo na ulici ustavljati, smehljati in pogovarjati o vremenu. V predprazničnem času je potrebno kupovati darila. Ponavadi kupim kaj praktično uporabnega, kaj za pojest ali pa kakšno knjigo.

Danes sem kupil tri knjige v največji berlinski knjigarni. Knjigarna v petih nadstropjih. Ali pa so štiri? Vedno se motim v štetju. Kupil sem tri knjige. Kupljene knjige ti prijazna mlada dekleta zastonj zavijejo. Rdeč ali nodrov-siv papir v kombinaciji s trakovi različnih barv. Mlade zgovorne punce, katerim se nič ne mudi, saj bo strank ob pol desetih v soboto zvečer kmalu zmanjkalo. Seveda, lepše je zapakirano, bolje je. Za to je bilo treba žrtvovati prirojeno anonimnost in brezbrižnost odnosa med zavijalko daril in stranko. Pakiranje treh knjig se je sicer enormno podaljšalo čez normo, se je pa splačalo. Knjige so lepe zavite, jaz pa vem, kakšen glasbeni okus imajo punce.

To ni edini akt tovrstnega flirtanja. S prodajalko v bližnji trgovini imava že celo zgodbo. Zelo všeč ji je moja slovenska kreditna kartica, ker je pisana in ji kot trgovki poživi blagajniški vsakdan. Enkrat me je videla, kako sem laufal v bližnji park mimo trgovine. Preko nje sem spoznal eno drugo prodajalko, prav tako blond.

Tako je, če človek samo bere in razmišlja. Treba se je zabavati z malenkostmi.

Ni komentarjev: