4. nov. 2008

Sreča! Sreča!

Moje življenje se vrti okrog jabolk. Jabolka so moja sonca, ki jih iz dneva v dan požiram. Odvisnost od jabolk mi je povzročala veliko skrbi ob odhodu iz Slovenije. Pri nas so jabolka relativno poceni. Tu na Zahodu pa je standart višji - za mene je merilo standarda cena jabolk.
V moj mali avto sem med drugim stlačil kišto jabolk. Pojedel sem jo v dvanajstih dneh. Mama bo rekla, da sem preveč jedel, tudi ati bo isto rekel, čeprav ima sam rad jabolka. Moj odgovor: če je to moja odvisnost in ne cigareti, alkohol ali droge, potem je kila jabolk na dan relativno majhen greh.

Včeraj sem kot vsak večer odšel v bližnjo trgovino, da si nakupim živil. Na listu je bilo napisano: "müsli, japke, jogurt, kus kus, Buchweizenmehl, čebula". Takoj, ko vstopim, me prevzame skeptična sreča - na eni izmed mnogih tablic s cenami je bila napisana cena 2.49 evrov za tri kile japk. "Ura! Kaj!?? Kako je to možno, tu, na Zahodu, takšna cena?!" Moj kritični duh, ki ga zadnje dneve gojijo teksti o teorijah, metodah in raziskavah v mednarodnih odnosih, hitro pride do sklepa: seveda, imajo večjo zalogo jabolk sorte 'gala'; te jabolke hitro postajo moknate in so kmalu le še za štrudl. Kakorkoli, ni važno, glavno, da je poceni!

Kdor pozna tako imenovani 'spillover effect' v evropskih integracijah (ko države EU sodelujejo tudi na drugih področjih, ker zelo dobro laufa sodelovanje na ekonomskem področju) - ravno ta 'učinek prelivanja' je včeraj vplival na mene: za 10 evrov in 24 centvo sem kupil 3 kile japk, 2 kili korenja, 2 kili čebule, 1 kilo mandarin, 1 kilo müslija in konzervo paradajza za na pico.

Kaj bi dal, da mi ne bi bilo treba gledati na jabolka skozi denarnico, ampak samo skozi želodec!

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ko ne boš imel več jabolk, pa poslušaj:
Rad imel bi jabolko, jabolko rdeče...
ali k meni neče.
(KATALENA)
lp,mika

Barbara pravi ...

Sonceeee,

ti bogi revež, mi smo lih 14 dni nazaj pri prijateljih še zadnja jabolka pobrali, tk da je zdaj na sporedu že 14 dni mamin njami štrudl, klet pa itak poka po šivih, tolk gajbic je noter. Ti kaj šipnem na nemško?

Meglen pozdrav iz LJ,
Barbara

Primož pravi ...

He he, Barbara, najlepše hvala za ponudbo, a bi se japke verjetno na poti do Berlina potolkle in bi ble samo še za mošt :)
Tu je obupno vreme - skozi nizka oblačnost, kar je v bistvu enako kot megla in ko se zbudim, me kr mine, da bi kam šel.

Anonimni pravi ...

eee, ti pk! ko naslednjič ugriznem jabolko, pomislim nate.:)

Anonimni pravi ...

saj poznas tisto, eno jabolko na dan ..., pa jih kmalu zmanjka ;)

lp,Manca

Anonimni pravi ...

I think the admin of this web site is truly working hard
for his site, since here every information is quality based information.


Also visit my blog post :: anti cellulite treatment

Anonimni pravi ...

treat tennis elbow yourself

Here is my web page :: tennis elbow treatment steroid injection