16. okt. 2008

Spet v tem mestu!

Enkrat ni nobenkrat, pravijo. Lani sem v Berlinu preživel pet mesecev, to nedeljo sem v Berlin prišel za celo leto. Ko bom naslednjič prišel, bo šlo verjetno za štiri leta ... ampak takrat bo treba služit denar, ne pa tako, kot sedaj, ko neproduktivno porabljam nemški davkoplačevalski denar za to, da študiram magisterij iz mednarodnih odnosov na treh univerzah.

Tale blog je dolge mesece sameval. Po njegovem organičnem izumrtju sem nanj pozabil. Pred nekaj tedni sem se spomnil na njegovo senco, ki še dandanes pušča pečat na internetni strani, ki je sicer vse te mesece nihče ni prebiral. Prava internetna gluha loza. Ko sem mrzlično iskal link pod zaprašenimi 'Priljubljeno' (da, pri meni tudi to obstaja), me je prevzel naiven strah: "Kaj pa če so ga nevidne sile zaradi neaktivnosti ukinile, izklopile, izbrisale???" Zasmilil se mi je, moj ubogi blog. Ko se je na počasni internetni povezavi v mojih hribih stran nalagala, so se, tako počasi, kot je Noe gradil barko, prikazovali njegovi delci in prevzelo me je berlinotožje.

Sedaj sem tu, da s tem blogom ustvarim zgodovino. Lahko bi rekli 'Zgodovina II', kot da bi šlo za učbenik, saj sem 'Zgodovino I' ustvarjal lani. Pri tem ne gre za resen maturitetni učbenik z veliko letnicami, ampak delovni zvezek za pouk zgodovine v 8. razredu osnovne šole, katerega namen je, da vzpodbuja mlade možgane k razmišljanju. Kakorkoli - na blogu boste našli osnovne informacije, ki vam bodo pomagale pri orientaciji v mojem življenju. Kaj počnem, kaj bi rad počel, kaj bom počel.

Komentarji dobrodošli, lahko pa se tudi samo voajersko nasmihate.

14 komentarjev:

Barbara pravi ...

TV,

te že pogrešam. Še bolj te bomo pa na jesenskih pesnikovanjih in na pesniški olimpiadi. Pridno piši, da bomo vsaj v virtualnem stiku...

Luv,
Barbara

Urska pravi ...

Mu se voajersko nasmiha (-:
In ti želi vse dobro, se razume. Si knjigo vzel s sabo? Me zanima, kakšna je, film je bil fajn. Ampak no pressure - če prebereš v 3 letih, mi pa takrat povej.

Pa, pa, Urška

Primož pravi ...

Urska, v knjigi sem na strani 145 in mi je zelo vsec! Dober izbor, ni kaj. Ce koga zanima - Elfriede Jelinek: Die Klavierspielerin.

Unknown pravi ...

Sonne, zakaj nisi kaj poklical pred odhodom, da bi kakšno pivo spili....

Mogoce pa najdemo kaj casa in pridemo postavljat nov zid v Berlin (okrog tvojega stanovanja) :)

Mej se pa se slišimo kaj.

Primož pravi ...

Jah, je cajt sov prehitro, ko sm se odpravljal iz Koroske. Seveda vabljeni, bi blo vsekakor veselo. Ce ne pa se oglasim naslednjic, ko pridem domov.

Anonimni pravi ...

Bemti, nazdanje ko sem vedel, si bil v Rusiji, zdaj pa spet tam gori.... Lepo, predvsem to, da uničuješ Nemški davkoplačevalski danar in ne mojega :D
Sem ti pa fauš, tvojega študentskega življenja....
Jaz pa vstajaj vsak dan ob :D
Lepo se mej tam gori, jaz te mam še kr RSS-anega, tak da beremo !

Primož pravi ...

Jah, sej to je bla še zdaj zadnja priložnost, da grem v čisto študentske vode; po dveh letih študija bo delo spet in za vedno na prvem mestu :(

Anonimni pravi ...

Najlažje se je pa odločt pa it študirat v Nemčijo, potem pa še opisvat kako ti je fajn na blogu - zaušnica ostalim, zaušnica :) Fajn se mej, te beremo :)

Lp,

Rok

Primož pravi ...

Jah, Rok, lahko pa interpretiraš to kot še zadnji možni poizkus ubežati delavni vsakodnevnosti po tem, ko sem eno leto uradnikoval. Vsekakor je to zadnji takšni 'izlet', potem do penzije pri 65+ ne bo pardona...

Anonimni pravi ...

sem zraven! samo to.
(eee, prvi 'blogarski' komentar). pazi se me, dragi pk! in pazi se me, barbi; zaj znam!:)
t

Primož pravi ...

Tjaša, super, ponosen nate :)
Se še beremo ...

Anonimni pravi ...

No, pa se spet beremo na tvojem blogu. Kako ti gre s punco? Ko sva se nazadnje videla, si bil zeloooooo zaljubljan. Uživaj!

Anonimni pravi ...

* zaljubljen, pardon

Primož pravi ...

He he, Ditka, kar se tega tiče, se ni nič spremenilo :)
Bodi fajn in se še slišimo/beremo!