5. dec. 2009

Veseli november

September, oktober, november - vec kot pol semestra je za mano. Ze septembra smo orng zaceli, stopnjevali v oktobru in novembra prisli na najvisjo stopnjo zaposlenosti, ki je vodila v tipicno stanje:
- premalo spanja,
- premalo pocitka,
- jes/zres dvakrat na dan, ker cez dan nimas casa,
- neukvarjanje s sportom,
- zanemarjanje bloga,
- zanemarjanje komunikacije s prijatelji in druzino,
- sparanje z denarjem (ker ga nimas casa porabiti),
- redka zemenjava nogavic.

Cez teden sem dopoldne delal prakso, popoldne studiral, ob vikendih pa sem prenavljal stanovanje. Sedaj obvaldam sledeca gradbena dela:
- polaganje laminatov,
- ravnanje sten (sicer niso najbolj ravne, a se da preziveti),
- lepljenje tapet,
- pleskanje sten in stropa,
- vrtanje lukenj v stene raznih kvalitet,
- uravnavanje betonskih tal z ulivanjem betona,
- montaza plosc Knauf,
- asistiranje pri vodovodnih delih
- asistiranje pri montazi vrat.
Mogoce bi se lotil tudi polaganja ploscic, a za to rabi clovek veliko prakse, da jih postavi ravno. Edino, kar se ne bi lotil: elektrika. Pravi Slovenc - vec kot sam naredis, vec veljas!

V cetrtek se je koncalo - v dveh dneh sem imel tri prezentacije v ruscini, koncal sem s prakso, v stanovanju sem do konca polozil laminate in pobelil stene.

7 komentarjev:

Rok pravi ...

Svaka čast, to je vse kar lahko rečem! Ljudje kot si sam, dajo ostalim zagon in istočasno dajo vedt, da se stvari da kombinirat in da je delo dejansko nekaj vredno. Svaka čast, res!

ANDREJA pravi ...

Čaw Primož. sem malo prebirala ker mam ravno čas tvoje post-e in sm se nasmejala. Js tut vedno ugotavljam zanimive zgodbice kaj kje pomeni če si iz Jugoslavije. VIdim, da si priden kot vedno, srečen in ti dogaja. Lepo, sem vesela. Vprašanje kako planiraš naprej, ali boš za vedno živel v Rusiji je verjetno nemožno odgovoriti, ampak lahko mi poveš kako se počutiš, so prijazni do tebe, ima večjo vrednost to da si poročen z rusinjo, ali bi bilo enako, če ne bi bil? SKratka full lepo.
Js sm trenutno v Italiji na Erazmusu in je dobro.

Primož pravi ...

Rok, hvala za te besede! Ko je clovek ze deveto solsko leto zapored neprekinjeno student, zacne spostovati predvsem fizicno delo in se veseliti vsakega zeblja, ki ga zabije ;)

Primož pravi ...

Andreja, me veseli da spremljas! Pri blogih je fajn ravno to, da lahko beres za nazaj in vcasih se najdejo zapisi, ki so vedno zanimivi, zabavni.
Kaj naprej je res zaenkrat se nemogoce odgovoriti. Rusi (razen vecina natakarjev in prodajalcev) so prijazni - velikorat se sprozi panslovanski refleks ;) Ce se kaj vec pogovarjam in jim povem, da je zena Rusinja, seveda to se dodatno pozitivno vpliva. Malo manj pozitivno vpliva rezultat nogometne tekme ;)
Kje pa si v IT? Ti tut pises blog, al? A je mogoce, da bi dostopal do njega, al je bolj intimne narave? ;)

ANDREJA pravi ...

eko, sm poslala invite za blog.ni intimno je pa silly....tok mam proti taljanom za povedat :) Bos vidu kje sem (Pavia) in kaj počnem.

LEPO UZIVAJ praznike in SREČNO pri vsemu kar počneš.

jernej pravi ...

Sonček,

Elektriko, ti položim jaz...rabiva samo veliko časa in dobre volje pa bo :)

Primož pravi ...

Ja, Jernej, ne vem, ti si diplomiran, boš mel kot štromar visoko urno postavko ;)