25. dec. 2009

Kje je božič?

Moskva, 25. decembra 2009. Štiri stopinje plusa. Sneg ni več bel, ampak siv, mestoma črn. V domovini poplave. Takšen čuden božič.

Človek ta dan po tradiciji preživi z družino. Jaz sem moral iti na faks, da bi mi zapisali oceno v indeks. Pa so mi rekli, naj spet pridem v torek (beri: Vesel božič!).

Kljub vsemu je relativno prijeten in miren božič. Predavanja so se včeraj končala, sedaj me čakajo samo še trije izpiti januarja. To pomeni, da lahko preberem zadnjih 100 strani "Vojne in mira" v miru - to mi je še ostalo od septembra, ko sem ga prenehal brati.

V sredo, 23. decembra 2009, sem prvič v življenju kupil novoletno smreko. Obup. Vsako leto sem v roke vzel sekiro in žago in jo posekal lastnoročno. Zastonj - iz državnih ali sosedovih logov. Tokrat pa je bilo zanjo treba odšteti 18 evrov.


Ni komentarjev: