14. dec. 2009

Minus 24

Sneg skripa pod nogami.
Kljucavnice avta zamrznjene.
Moja zena ne hodi na ulico, ce je nizje minus 18.
(Tega ne bom nikoli razumel, saj je Rusinja!)
Na cesti vsesplosen led.
Ob vdihu se v nosu lepijo dlake.
(Govorijo, da se pri -30 lepijo tudi trepalnice).
Potepuski psi so se skrili ali pa ...
Cicoti pol ure prizigajo svoje Lade.

A Rusinje se vedno v visokih petah.

6 komentarjev:

Peter pravi ...

Ni ga boljšega od tega, vzhodnjakinje rulajo :D
In fauš sem ti vsega snega. Pri nas se dela da je... Sem glih danes, ko sem se vozil v službo razmišljal, da bi nehali plužit ceste, da bi meli vsaj nekaj od snega

Anonimni pravi ...

Бу!

Grega Gostenčnik pravi ...

Jz pa jamram, ker zunaj +5C. Upam, da je vsaj stanovanje dobro izolirano, ker pri meni piha prav iz vsake špranje.

Primož pravi ...

Peter, js ne bi rekel, da je -27 (kot je bilo vceraj in danes zjutraj) taksna zadeva, da je treba bit faus ;)

Primož pravi ...

Бу!
Tako je to - tipicen slovenski stereotip o Rusih in Rusinjah - da ste navajeni na mraz.

Primož pravi ...

Grega,
res nimas kaj jamrati. Zanimivo je, kako Rusijo pozimi govorijo o temperaturah. Ce dobesedno prevedem: "Trenutno je 20 stopinj." Pri tem ne recejo minusa (kot bi pri nas), ker se razume, da je mrzlo.
S stanovanjem pa je tako, da je zunanja stena tako mrzla kot hladilnik, tako da bo treba kupiti dodaten radiator (je verjetno ene 15 do 17 stopinj v stanovanju).