22. jun. 2009

Črešne, ve moj bog

Vceraj se je zacelo poletje. V Berlinu je bilo tudi cez dan hladno, okrog 15 stopinj, popoldne se je pomlad dolgo poslavljala s silnim nalivom. To je bil v zadnjem tednu prvi dan, ko nisem pojedel kilograma cesenj.

Ob studentskem domu rastejo tri cesnje. Naravne berlinske cesnje odlicno rodijo. Cel studentski dom bi se lahko nekaj dni samo s peckami prehranjeval. Vendar se prehranjujem bolj ali manj sam. Dom bodo namrec konec junija zaprli in notri nas je le se pescica studentov. Od teh, ki so ostali, je mnogo Kitajcev, in pravijo, da se Kitajci bojijo visine. Tako sam osvajam najvisje predele cesenj in se naslajam.

Kdor je zasadil cesnje, je bil zelo pameten. Tri cesnje - tri razlicne vrste z razlicnim obdobjem zorenja. Do 30. junija, ko se tudi jaz izselim iz studenta, mi bodo cesnje rasle preko glave in jih bom imel zadosti za eno leto. Vrnil se bom k jabolkam - teh lahko pojem neskoncno in jih se nimam zadosti.

Sreco imam, da sem vnet in zaprisezen sadjejed. Zato mi pecke v zelodcu ne naredijo hudega ...

Ni komentarjev: