2. feb. 2009

Super Bowl in knjige

24 ur nazaj je bila ura ena zjutraj. Bral in bral in bral sem. Ko sem nekaj knjig do-bral, sem prižgal TV, prešaltaval in slišal, da bo Super Bowl. Hm. Pa sem si rekel, da imam čas in pogledam največji ameriški športni dogodek. Ameriški finale, v katerem se pomerita dve najboljši ameriški ekipi v ameriškem nogometu. Najprej sem na Vikipediji pogledal, kakšna so pravila. Če bi ob enih zjutraj začel gledati športno tekmo, ki je ne bi razumel, bi takoj zaspal od dolgcajta. Šov me je pritegnil in ostal sem neizmerno buden do konca, nekje do štirih.

Za eno uro igralnega časa približno tri ure efektivnega časa. Ameriški nogomet je izjemno primerna igra za Američane, saj so prekinitve non-stop in je na koncu verjetno več reklam kot pa same igre. Samo igro sem spremljal z vsem zanimanjem in enkrat navijal za rumene, spet drugič za rdeče. Sklenil sem, da bom gledal vsako leto, saj ne more škoditi.

Knjige so študij. Na mizi imam 27 knjig, sposojenih v treh različnih knjižnicah Berlina. Komaj se najde plac za računalnik, luč, cedevito in nekaj prostega časa.

Ni komentarjev: