5. apr. 2010

Pica bi šla v promet

Zadnje dneve me navdušuje kuhanje. Preizkusil sem se s slivovimi cmoki in štruklji, potem pa sem po več mesecih kreativne pavze spekel pico. Normalna prijetna pica.

V našem naselju (ljubkovalno: geto) bi šla pica zelo dobro v promet. Tu je zelo malo prebivalcev, ki imajo pravilno predstavo o tem, kaj je to pica. Moja pica ni vrhunski dosežek, a je po odzivih bližnjih sodeč dovolj užitna, da bi šla v Moskvi odlično v promet.

V našem getu imava za prodajo pic idealne pogoje. Ni konkurence - ponudba hitre hrane za usput v Moskvi šepa. V celem naselju živi približno 15.000 ljudi, obstaja pa ena sama restavracija, ki je obenem tudi disko, savna in lepotni salon. Stanovanje imava v pritličju in bi lahko neposredno iz kuhnje strankam podajala pico.

Hitro sem začel računati in prišel do naslednjih ugotovitev:
- Stroški na eno pico cca. 2 evra (po cenah iz trgovine v getu: moka - 13 centov, sol - 2 centa, kvas - 1 cent, paradajz - 60 centov, sir - 70 centov, origano - 3 cente, timijan - 2 centa, posušeni paradajz - 30 centov, elektrika - 10 centov).
- Če vsak kos stane 1 evro in je pica narezana na 8 kosov, to prinese 8 evrov.
- Dobiček: 6 evrov.
- Če 17 dni v mesecu prodam 10 pic na dan, to prinese 1000 evrov.
- Če  23 dni v mesecu prodam 15 pic na dan, to prinese 2000 evrov.

Kdo se mi pridruži?

7 komentarjev:

Ninulja pravi ...

hehe..pravi ekonomist postajaš..pa če prišteješ še ekonomije obsega pa kakšno subvencijo in donacijo, kaj napitnine..pa si na konju : ) jaz sem ti pridružim - tajnica na daljavo? : )

Primož pravi ...

Ja, ja, lepo počasi in bom prišel do verige picerij po vzhodni Evropi.
Nina, ti boš menedžer na daljavo. Za vlaganja bodo potrebni poslovni angeli!

jernej pravi ...

Ej ej ej...na mene pozabljata!!! Kdo bo popravljal električne pečice? Vsaj na začetku predvidevam, da bo potrebno imeti eletrične, kasneje pa bi priporočal krušno peč z električčnim dogrevanjem...najboljša varianta trenutno na trgu...sicer pa znam tudi jaz delat testo za pice gor pa itak zložiiš, kar pač gosti želijo in je...jaz sem takoj za biznis! :)

Primož pravi ...

Jernej, sm čakal, da se boš oglasil!
Tebe bomo ponucali kot picopeka, ker ti ni para. Js sm se navsezadnje ravno od tebe naučil marsikatero finto ;)
Seveda pa bo nekdo moral pečice tudi popravljati ...

sasulja pravi ...

En moj kolega je enkrat rekel, da na Irskem tolko Guinnessa spijejo, da bi on z veseljem biznis odprl.
"Pa ce na plocevinko NIC ne zasluzim, bi bil milijonar!" So bile njegove besede.

Moram pa rect, da si nisem mislila, da stane pica 2 evra, ampak cent tu cent tam, pa sta dva evra tu.

Drugace pa se strinjam z Nino in dodajam - keep it simple! Trije okusi in ekonomije obsega pa si bogat in nove sluzbe ustvaris. kak je to lahko ne? ;) Ni cudno, da je tolko ruskih bogatunov, zgleda to po luftu plava. :)

Primož pravi ...

Ja, Saša, res zgleda enostavno! Po moje za takšne porjekte ponavadi zmanjka poguma. Tisti, ki pa si upajo in imajo še malo sreče (privatizacija, denacionalizacija, politične spremembe, legalna kraja idr.), pa postanejo bog i batina.

2 evra se hitro nabere. Ampak v ekonomiji obsega bi se tudi stroški na kos pice zmanjšali, če se zmenim za odkup paradajza direktno s pridelovalcem v Azerbajdžanu. In vsi bi lepše živeli ...

sasulja pravi ...

tako tako :)