9. apr. 2010

Terorizem ali kako si želim leteti s helikopterjem

Danes sem se prvič po terorističnih napadih peljal s podzemno. Vstopim v vagon in pogledam okrog, ali je prisotna kakšna ženska kavkaške nacionalnosti. Pogledujem ženske boke. Ali ima mogoče oblečen debel pas? In v pasu eksplozivno telo, ki bi mi odtrgalo glavo, če bi sedela poleg mene, če pa bi sedela na drugem koncu vagona, bi se v moje meso zarili žeblji, ki so sestavni del njenega telesa. Žena se boji za mene, ker se peljem s podzemno. Ah, saj ni nič, ji pravim. Sedim v vagonu, kjer je samo 20 ljudi in ne 50. Na pol praznega vagona se jim ne splača raztreljevati, si pritrjujem. Pa tudi če bi se lotili takšne neumnosti, kakšna je verjetnost, da bom na tem vlaku, v tem vagonu ob tem času? Ob delovnikih se dnevno s podzemno v Moskvi pelje 9 milijonov ljudi. V Moskvi je devet linij. 180 postaj. Na dan se pelje več kot 9000 vlakov. V času končnice vsakih 90 sekund.

Peljal sem se že mimo štirih postaj. Vzamem knjigo in berem. Samo še tu in tam pogledujem ženske boke, lica in lasje. Če je blond, z visokimi petami, napudrana in gleda neumno v svoj touch screen mobilni,  ni problema – ta je Rusinja.

Čas celi rane. Joj, kakšen kliše!

11 komentarjev:

Grega Gostenčnik pravi ...

Po mojem, ko si enkrat v podzemni je že malo prepozno se obremenjevat in gledat za potencialnimi storilci. Bolje je razmišljat o čem prijetnem. Vem pa da ni pa lahko.

Primož pravi ...

Ja, to je res, zato pa sem imel knjigo, da bi hitreje minilo in da bi malo pozabil. Je bla knjiga čisto v našem stilu - o EU :)

jernej pravi ...

Sonček, si že bil v kazinoju?

Primož pravi ...

Mi je dal mislit tvoj komentar ;)
Ne, nisem bil, ker kot vidiš, preračunavam verjetnost "dobitka".

Urska pravi ...

Jaz sem bila v Londonu dva dneva po napadu. Na podzemni je teta nasprot mene krčevito molzla rožni venec in mrmrala v brado. Ni bilo vzpodbudno. Tadrugič na podzemni so ustavili vlake in nas strpali iz postaje nekje bogu za nogu, ampak je bil lažni preplah. Potem sem hodila do konca tedna peš ali s taksijem. Grega ma prav - raje misli na dobiček, ki ga bodo prinesle dišeče pice.

Primož pravi ...

Saj ne veš, kako se proti tesnobi boriti. Ali je bolje že takoj naslednji dan se spet voziti s podzemno in na takšen način z aktivnim privajanjen odmišljati terorizem, ali pa se samo takrat peljati, ko ni druge izbire - tako imaš vedno strah, ker se z njim nisi soočil.

jernej pravi ...

Pa na lotu si že kdaj zadel veliko denarja? :)

sasulja pravi ...

Moja sestra je bla z druzino v Londonu en teden po 7/7, pa niso meli nobenih slabih izkusenj. Edino kaj so nardili, mislim, da so rukzake v hotelu pustili...

Jaz vedno recem, da ce nimam tolko srece, da bi na lotu zadela, potem tudi nimam tolko smole, da bi bla v letalu, ki strmoglavi (ali tresci v stolpnico).

Vedno pomaga, ko letalo cudno zarohni visoko v zraku :) Mogoce se da na podzemno aplicirat?

Primož pravi ...

Po moje se tut na podzemno da loto-logika aplicirat. Glede na to, da nisem še nikoli zadel, tudi kar se tiče terorizma, ne bom zadel.

Sicer pa zdaj ni več cajt za terorizem, sedaj so se teroristi na toplem Kavkazu začeli ukvarjati s prodajo zelenjave v Moskvo, da bodo jeseni lahko kupili material.

ANDREJA pravi ...

ampak tvoji post-i pa so fenomenalni...js se kr uživim v to kar se ti dogaja ko berem :)

Primož pravi ...

Hvala, Andreja, takšne besede je vedno lepo slišati ;)
Vendar veš, kako je to - včasih gre gor, včasih dol, včasih ni idej, včasih se kakšna prikrade ...