17. maj 2009

Kako je Berlin fajno mesto

Moja dvotedenska abstinenca ima razloge. 6 dni sem bil v Sloveniji in imel toliko dela, da sem komaj utegnil spati. 3 dni sem imel v Berlinu na obisku stiri Slovenke, katerim je bilo treba pokazati mesto. Vse te dni sem se ukvarjal z mislijo, kako je Berlin fajno mesto.

Kako ves, ce ti je mesto vsec? Zivis v njem najmanj en mesec in ce ti je se vedno z vsakim dnem bolj vsec tudi potem, ko obredes vse turisticne znamenitosti, potem je mesto fajn. Ko posedas na ulici v kaficih ali polezavas na lezalnikih na mivki ob reki Spree. Ves, da ni slabo. Na zalost sem taksno tele, da si redko karkoli privoscim. Samo mojim mozganom privoscim intelektualni napor. Zakaj?

Zopet pisem brez kljukic nad c z in s. Od 5. maja ob 11.30 nimam vec interneta doma, ker se je izselil Kitajec, preko katerega sem lovil brezzicje. Dobro to! Tako bom v najbolj napetem delu studija 'prisiljen' brati, brati in brati. Do konca julija bo napeto, brez predaha. Upam pa, da si bom uspel kdaj vtrgati uro in pol za posedanje v kaficu, pogovor s prijatelji ali opazovanje mimoidocih.

Ni komentarjev: