26. apr. 2009

Alergija - to ni nič

Recimo, da je april mesec za pisanje o bolezni. Prijetneje bi seveda bilo, če bi pisal o lepem berlinskem vremenu in nasmejanih ljudeh, ki grilajo v parkih nemške klobasice.

Proti moji alergiji sem dobil sprej za nos in tablete. Sprej pridno vsako jutro potresem in ga, točno po navodilih, uporabljam. Glava sklonjena za 45 stopinj, z levo roko v desno nosnico, z desno roko v levo nosnico. Dvakratni brizg v vsako nosnico. Za tablete je dohtar rekel, da jih vzamem v primeru, če sprej ne bo pomagal. Jaz pa tablete ... sem jih kar pustil v predalu, čeprav sprej ni doprinesel k popolni svobodi od kihanja.

Moja alergija je mačji kašelj v primerjavi s tem, kar bi lahko postal virus svinske gripe, ki je v Mehiki zahteval že več deset življenj. V Mehiki vlada obsedeno stanje, po svetu raste bojazen, da bi se gripa lahko prelevila v pandemijo. Zadnja pandemija, španska gripa, je ob in po koncu prve svetovne vojne pobila več ljudi, kot smo jih uspeli v vojni pobiti ljudje sami.

Ne bomo ugnali narave v kozji rok! Ljudje smo del nje in četudi jo poskušamo krojiti po naši volji, nam ne bo uspelo, saj smo njeni ujetniki. Ko ji bo prekipelo zaradi človeške nadutosti (vem, tudi jaz sem nadut, ko se z avtom peljem čez pol Evrope in si pri tem žvižgam), bo nas izvrgla in noben let na Luno nam ne bo pomagal.

Ni komentarjev: