5. mar. 2010

Februar - mesec počitka

Dobro jutro, čitalci!
Februar je bil mesec počitka.
Marec je mesec razmišljanja.

Spet sem v Berlinu. V primerjavi z Rusijo so tu neprimerno boljše študentske menze. Še vedno pa je sistem študentskih bonov nenadkriljiv ...

Berlin je samo vmesna postaja, potem se vračam v Moskvo.

Glavna nadloga mojih misli zadnje čase: kje iskati šiht?

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

jaz predlagam da ustanovimo svoje podjetje!

Primož pravi ...

Samo še ena dobra ideja in začetni kapital pa sem za ;)

jernej pravi ...

Sonček ne pozabi, da sem zraven...

Primož pravi ...

Ja seveda ne pozabim! Sej po moje se bi nas kar neki nabralo ;)

jernej pravi ...

Pa dejmo kako rečt na to temo...Sexi Soseda ima gotovo kakšno idejo pa tudi kaj denarja bo zrihtala :)

Primož pravi ...

Ja, ja, ona bo za gnar, saj bo verjetno čez nekaj let že poslovni angel.
Samo vidiš, ponavadi se samo neki družboslovci lepimo na takšne ideje, tk da takšne tehnično podkovane osebe, kot si ti, nujno potrebujemo!

Pa idejo, to pa še vedno iščemo ;)