4. okt. 2009

Velikost (ni nujno tudi veličina) in norost

Minil je en mesec in čas je, da vam predstavim, kako velika in nora je Moskva. Glede na to, da sem se v Moskvo vozil 2548 km in 100 m, da bi se lahko po mestu premikal na lastnih stirih kolesih, sem se odlocil za predstavitev skozi oči voznika.

Na slikah je nekaj izmed mnogih križišč, ki te pripeljejo do postavljanja filozofskega vprašanja: Kam?

Moskva ima tri prometne obroče (meni bolj paše beseda ring, kot jo uporabljajo v naši bivši cesarski prestolnici):
- »Vrtni ring«. Okrog ožjega centra. Dolžina: 15,6 km. Širina: 60–70 m. V času prometne končnice zabito.
- »Tretji transportni ring«. Obkroža širši center. Dolžina: 36 km. Širina: 4+4 prometni pasovi, le na nekaj mestih se skrči na 3+3. V času prometne končnice zabito.
- »Moskovska ringova avtomobilna cesta«. V bistvu obvoznica, a ne kot v LJ, kjer lahko srečaš medveda. Ne, levo – desno: beton – beton. Dolžina: 108,9 km. Širina: 5+5 prometnih pasov. V času prometne končnice zabito.
- Za primerjavo – ljubljanska obvoznica. Seka prometne poti divjih živali. Dolžina: 30 km. Širina: ponavadi zadostuje.
- V gradnji: »Četrti transportni ring«. Njegov cil je razbremeniti drugi in tretji ring. Dolžina: 74 km. Širina: 4+4. V času prometne končnice verjetno zabito.

Opravičujem se za tehnično in nezanimivo besedilo.







4 komentarji:

Ninulja pravi ...

Primož, ker sem v zadnjem času zanemarjala prebiranje bloga, sem zdej prebrala vse za nazaj in moram rečt, da je to prav fina stvar, ker je kot bi brala kakšen ful dober roman, ki pelje skozi rusko visoko družbo, obrobje, vsakdanje življenje, ki vedno skriva kaj novega in zanimivega..mislim, da boš pri 45-ih imel prav lahko delo izdati dober roman, rusko-slovenskega porekla : ) Prav zavidam ti, da spoznavaš takšne nove razsežnosti sveta in življenja, četudi te kaj ovira, ti je kaj tuje..ampak to je najlepše v življenju, da to spoznavaš in odkrivaš. Komaj čakam, da te obiščemo in da male preproste slovenske dekle pridemo v gigantsko Moskvo z glasno himno: "pršu sem na idejo genialno...", s šajbanjem v očeh in hlačnih občutkov željnih drapoc novosti.. : )
lepo se imej!

Primož pravi ...

O, Nina, komentar v stilu! ;) Beri raje Vojno in mir, tam gre Tolstoj skozi rusko druzbo 19. stoletja. Samo ziher se ne bos tako zabavala, kot ob branju mojega bloga.
Cez ena dva meseca bo ze treba zaceti organizirati potovanje, da ne boste kupovale kart za 500 evrov ;)

Anonimni pravi ...

preberite celoten blog, kar dober

Primož pravi ...

Anonimni, a o mojem blogu to? ;)