8. jul. 2007

O cem ne bi pisal

Nimam dobre ideje, o cem bi pisal. Imam pa mnogo slabih, o katerih pa ne bi pisal, zato samo omemba idej. Kruto nastevalno, brez olepsav:

Pisal bi lahko, a nocem, o tem, da so mi v prodajalnah z oblacili najbolj vsec okna, ker lahko gledam ven.

Pisal bi lahko, a bi bilo prevec dolgocasno, kako vsak dan prestopam iz U-bahan na S-bahn, da pridem do postaje Friedrichstrasse, odkoder grem pes do sihta.

Pisal bi lahko, a nima smisla, ker je samoumevno, da pogresam zelene hruske, ki jih vsako leto nabiramo pri dedeku in babici in ki te kaj hitro posljejo na WC.

Pisal bi lahko, a bi bilo zaljivo, da to, kar tu imenujejo 'hrib' zgleda kot majhen z zelenjem prekrit navozen kup smetja.

Pisal bi lahko, a ne bi zanimalo vse, da nisem preprican, ali sem danes v finalu Wibeldona navijal za Nadala ali Federera.

Pisal bi lahko, a je prevec osebno, kako vsak teden perem cote.

Pisal bi lahko, a vam rajsi povem v zivo, kaksne zanimive stvari se mi dogajajo v mestu na B.

Pisal bi lahko, a pustim za konec, o tem, zakaj se splaca obiskati mesto na B. - prej moram zbrati vse predloge dosedanjih obiskov in jih povzeti.

Pisal bi lahko, a se mi zdi, da bi sedaj pisal prevec pocukrano.

3 komentarji:

sasulja pravi ...

Eh Sonček, jaz pa ne bi mela nič proti kateri koli od tem, ki si jih naštel. Predvsem tista o pranju cot se mi zdi zanimiva, vsak dan?? To morajo biti kompleksni razlogi in to bi bila zanimiva zgodba.
No, vsi ostali naslovi so tudi "še kar" ;)

lp in upam, da se kmalu vidimo!

Barbara pravi ...

TV,

pisal bi lahko, pa ne bi bilo več presenečenje, kako me bosta s Tjašo zabavala za "late birthday party"... hihihi ;)

Te že komaj čakam...

Barbara

Anonimni pravi ...

Oj, Soncek, ce se prav spomnim Grenobla, pranje cot ni nujno intimna zadeva :)
Lp k svabom
Mancettta